Member details

iPod

iPod
iPod (46431)
Join

Sort by: -Old first- | New first

9 May, 21:15
Hee, waarom hebben jullie nou eigenlijk een iPod gekocht?

Nano : tja, er zijn goedkopere en/of betere alternatieven voor dezelfde prijs die hetzelfde of meer kunnen.

Shuffle : Zie nano

Classic : De opslag? het statusicoon? wat was
jouw reden er eentje te kopen?

Touch : Is het meer dan alleen een gimmick?
Want laten we eerlijk zijn, 280 voor een 8GB mp3 spelertje is wel erg duur, nietwaar?
Okay, een groot en aanraakbaar scherm. Maar er zijn genoeg alternatieven die dat ook hebben.

Ik heb zelf een Classic 160GB gekocht omdat dat relatief de goedkoopste was met zo ontzettend veel opslagcapaciteit. En ik geniet er nog elke dag van :headphones:

Dus mensen, welke iPod en waarom hebben jullie die gekocht?

9 May, 22:35
omdat ze lelijk, slecht, nutteloos en onhandig zijn.
en omdat ik muziek haat
9 May, 22:46
Okay.. kansloos.
Volgende!
9 May, 23:16
Okay, en welke iPod heb je gekozen vanwege die redenen (ik heb even de laatste vraag veranderd;-) )
10 May, 00:17
Classic 80 gb

Omdat daar mijn compltete CD verzameling in opgeslagen kon worden. Op dit moment zo'n 58 gb. Zonder downloads!
Eindelijk alles beschikbaar, geweldig!

Ron.
10 May, 21:23
iPod nano 4 GB

Ik weet het het is niet veel, maar het is ruim genoeg voor mij. Misschien dat ik later een Classic aanschaf.
10 May, 22:47
Classic 80 GB

Ik hou er wel van om al m'n muziek mee te nemen. Ook kunnen er veel films op, waardoor je wat te kijken hebt op school :-p
11 May, 16:58
Ipod Nano 4gig , ik heb een Creative Zen 4Gig in mijn handen gehad , en wilde gelijk weer mijn Ipod:
Tis zo fijn, de scrollpad de CoverFlow is echt prachtig en je kan er super snel liedjes opzetten, ik denk 3dubbel zo snel als op een gewone mp3 speler :-d

En tis gewoon een Ipod (a)

:peace:
11 May, 19:04
Ik heb een iPod Nano 8 GB,
Ik heb voordat ik een iPod kocht heel veel andere mp3 spelers gehad, ik kan niet zeggen dat die echt slecht geluid leverden. Maar het geluid van een iPod is veel beter! ;-)
En hij is veel sneler met de liedjes opzetten of naar een ander liedje toe te gaan!.
En hij is natuurlijk gewoon mooi (a)
11 May, 20:29
ik heb een roze nano 8 gb omdat ehm.. omdat hy roze en mooi is. (a)
11 May, 20:32
Let's be honest: ik wil gewoon een iPod, omdat ik het idd een stijlicoon vind!

Hij is inderdaad mooier dan andere vergelijkbare apparaten, en het is lekker overzichtelijk! Hou ik van!

En jij dan Sam?
11 May, 23:29
Een ouwe 30 gb.

Omdat ze cool, hip, vet, en relaxed zijn met een grote opslagcapaciteit (ondertussen zijn ze er groter ja)

En het is apple
9 Jun, 13:28
Algemeend heb ik voor iPod gekozen aangezien apple zowiezo de afspraken nakomt..

Heb de iPod Nano 4 gig..
Klein handig.. als je in de produktie werkt hinderen ze niet bij je werk.. zijn ook stevig.. en de accuduur is lang genoeg.. xD

Heb nou ook nog een classic 160 gig gekocht..
werk nou in een callcenter dus.. kan nix mee gebeuren.. is ook stukken handiger..
Is ook fijn om de iPod aan de autoradio aan te sluiten..

t Fijnste aan iPod vind ik zelf dat je lekker na nummers kunt zoeken.. en dat je der nog gadgets op kunt knalle.. ;-)
15 Jun, 02:28

KLopt prijs is duur. Geluid haalt het qua kwaliteit niet als je vergelijkt met oude creative zen(l) .. Maar:
Functionaliteit is makkelijk uittebreiden. Iemand die er een beetje vanaf weet krijgt al snel door dat er veeeel meer uit dat ding te halen valt dan apple laat toelaat. Ook door een Fout in software van 1.1.4 je niet eens je achtergrond kan veranderen en je geen cookies van sites kan accepteren.
Dus voor iemand met geen verstand van tweaken is het inderdaad een nutteloos duur ding. Een half Fabricated product.
dus nu nog Afwachten op Gps module(a) hoe Leip is dat?. De weg vinden terwijl je fietst:lol:
En dan natuurlijk nog de SDK kit en ik ben nog Gelukkiger.

Screens mijn iTouch(1.1.4).
no nameno nameno nameno nameno name
18 Jun, 14:41
Tjaaa, omdat de iPod gewoon een mooi ding is.
en een mp4 is eigenlijk hetzelfde dus er is nix nieuws aan de mp4.
en daarom is de iPod ook gewoon zo superxD
Heel mooi geluid, en mooie kleur (roze 4gig)
doei

Subject Started by  Replies   Last 
Janiek!! :mad:
473 today, 15:19
Raoul
1 yesterday, 20:03
Jon
22 yesterday, 19:07
lizzy
5 yesterday, 18:18
Iza
1 yesterday, 16:06