Member details

iPod

iPod
iPod (46432)
Join

Sort by: -Old first- | New first

9 Jul, 11:51
Als ik mijn iPod aansluit op de computer gebeurt er niets. iTunes herkent hem niet ofzo. Ik krijg alleen een raar geluidje te horen (dat normale geluidje als je iets aansluit, maar dan misvormt). Eerst dacht ik dat het aan de kabel of computer lag, maar toen ik mijn oude iPod aansloot, deed die het wel gewoon...
Wie kan mij helpen??
9 Jul, 11:57
Alle muziek staat neem ik aan wel gewoon in iTunes?
Vind apple updater je iPod wel? Zo ja, probeer hem dan te resetten (is een optie)
Helpt dat niet, zeg 't dan even ;-) , kun je nog wat dingen proberen namelijk

PS: Welke iPod is het eigenlijk?
9 Jul, 12:45
klopt tim, resetten is een goeie optie. Ik had namelijk hetzelfde probleem;-)
10 Jul, 12:20
hay tim (en dennis),
mijn iPod resetten heb ik al eerder geprobeerd, maar dat helpt niet. En al mijn muziek staat natuurlijk in iTunes;-)
Ik heb zo'n rode nano, de nieuwste versie.
xx
10 Jul, 23:12
oke Marlous, probeer de "dock" waarmee je je ipod oplaad aan te sluiten op je computer. Nadat je dat hebt gedaan open je ITUNES. Pak je ipod sluit hem aan en als het goed is geeft hij het probleem weer aan. Koppel je Ipod weer af, zet de ipod aan. Wacht een paar seconden en doe de Ipod weer uit, en zet hem opnieuw in je "dock".
Dit is mijn laatste poging marlous.
Groetjes Dennis, Uit Ter Apel(y)
:lips:
11 Jul, 12:14
Hay dennis, uit ter apel:tooth:
het helpt niet:'-(
volgens mij is mn ipod geflipt ofzo.
als ik hem voor de eerste keer aansluit gaat hij ook vanzelf aan:-s

xx
11 Jul, 15:35
Oke dan houd mijn raadgeving op, heb mijn ipod zelf ook nog niet zo lang. Dus weet lang niet alle problemen. :shrug:
Ik hoop dat het weer klaar komt, lukt het verder helemaal niet meer, je hebt op een ipod altijd 1 jaar "garantie" kan je je ipod laten opsturen. Veel succes!
Groeten van Dennis(y) :lips:
11 Jul, 15:48
Mijn computer reageerde eerst ook niet op mijn iPod. Ik heb toen het volgende gedaan, en dat werkte wel:
- eerst je 'hold'knopje inschakelen
- dan 'hold'knopje uitschakelen
- dan menu en het middelste knopje (die ronde)ingedrukt houden (best lang)
- dan verschijnt er een apple teken en bij mij herkende de computer mijn iPod toen wel.
Ik weet niet of het werkt, omdat jij waarschijnlijk een andere hebt. Maar proberen kan geen kwaad :tooth:
De mijne was daarvoor ook nog opgestuurd, maar toen was ik hem 3 weken kwijt en ze hadden de fout niet gevonden.. Dus ga eerst zelf proberen voor je hem op laat sturen.
11 Jul, 23:15
heey hier heb ik een veel beter manier om dingen te verwijderen van je ipod !

http://nl.youtube.com/watch?v=dGwbNkMli00&feature=related

Veel succes!(y)
17 Jul, 21:58
Hoi ik zit precies met het zelfde probleem:-s Hij deed dat NOOIT maar nu opeens wel:-s Ik heb al jullie tips geprobeerd maar hij doet het niet:-s :-s ! HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:'-(

Subject Started by  Replies   Last 
Janiek!! :mad:
473 today, 15:19
Raoul
1 yesterday, 20:03
Jon
22 yesterday, 19:07
lizzy
5 yesterday, 18:18
Iza
1 yesterday, 16:06
Benjamin